tirsdag 31. mars 2009

wanna sink to the bottom

HelvetessatanfittestyggebannjaDRITT. Åhhhhh, er så pissed nå. Jeg må jobbe alene i morgen, og har en følelse på at det blir travelt, greit nok, jeg takler det, har jo gjort et dusin ganger siden visse folk ikke gidder å dukke opp(!!!!!). Sia lørdagen har jeg hadd influensa, 41 i feber, hoste, hadd to opphovna kokosnøtter i halsen som har gjort slikt at jeg ikke får pustee, verste hodepinan jeg har hadd. Det er faen meg ikke over heller. I de siste dagene så har jeg sikkert ikke gått mer enn ti meter, har ikke hadd krefter. Når jeg først sover så har jeg mareritt. Føler jeg ikke dette mer, meen er jo bare fordi jeg er lei, right ?
Anywaay, så håper jeg den STYGGE BIGBITE DRITTN brenner ned snart, hvertfall de på hovedkontoret og sliktno. Vi er to stykk som jobber tidlig, av og til tre,men det er annen hver uke. Vi må være to på tidlig, ellers så kommer man til å stryke med. Og som nå så har jeg vært syk og heldigvis har Hanne kunna vært ledig,så hun kunna steppa inn for meg på mandag, men endte opp med at hun måtte jobbe alene, og hun måtte gå klokka to og vi fikk ikke inn folk før fire. Endte opp med å måtte stenge drittn til fire. Nå har Hanne blitt syk,så jeg må jobbe alene i morgen, og jeg er like syk enda (warning, ikke kjøp mat av meg ). PLUSS at hun derre Kine Ø noe skulle komme å hjelpe oss med å få tak i brus og slikt og ansette nye folk, gidda ikke å komme fordi HUN var så sliten. Nå ringer folk meg og Camilla for å høre hva de skal gjøre, men ærligtalt, jeg gidder ikke å ta telefonen, er jeg hjemme så er jeg hjemme, gidder ikke å høre på sytinga til de. Ja, det var til ei viss jente, he heeee
Det var veldig godt å få ut, hihiihii, nå er jeg glad igjen.
Kos dere med tve kvelden jenter og gutter, vet dere skal se frustrerte fruer (eller paradise).


Misliker dere jobben deres/noen på jobben?

1 kommentar: