fredag 1. mai 2009

Sex on the beach

Veeelveelvel, vises at jeg blogger sjeldent hvertfall. Kunne ikke ha brydd meg mindre.
Føler jeg MÅ fortelle om torsdagen, siden det var så gøy!
Var i skjerva, der det sikkert var 200 mennesker som sprada rundt med drikken sin. Akkurat når jeg først kom dit så var det slåssing, og da tenkte jeg "heeh, great..en sånnen kveld ta jaa" men det var bare i noen minutter (føler jeg). Gikk rett ned til jentene mine og utforsket. Siden lisj pia mi Landriis var allerede goo i kakken, så ble jeg i godt humør med engang (!!).
Så skjedde det same old same old, og deretter ble det bare til at vi hilste på de fleste og smila, dansa, drakk og stoorkosa oss i sola.
Så kom jeg på at min sex on the beach lå i veska mii. Den ble populær.
Senere dro vi jo til byen, og kan ikke si noe annet enn at det sugde, men det som var litt småfun, var at når vi (Christine,Kristin,Sissel) gikk til hydro, såå kom det en mann og sa " e d din pølsaa, erru sikkar?". Og da skjedde det, vi hadde vår replikk 4 the night. Ka du sej, Christine ? E d dii pølsaa, er du sikkar ?

Nåå sitter jeg da med en ny forskjølelse og tenker på om jeg skal ut i morgen eller ikke.
Det kommer outfit bilde for torsdagen snart, promise.
c u out ?



Hvordan var deres natt til 1.mai ? Skal jeg begynne med outfit bilder ?

3 kommentarer:

  1. min natt til første var fantastisk, men det er jo ikke så rart når jeg fikk springe i byen med deg å synge dancing queen. Ikke så mye kunne vel toppe det <3 heartu marte

    SvarSlett
  2. ja, begynn med outfitpiczzzz! :D:D:D:D

    SvarSlett