lørdag 28. mars 2009

popped a bottle

Great, nå sitter jeg med verste forskjølelsen etter i går. Vil heller være fyllesyk for å si det sånn.
Hehee, ja, det var da den "flink-jente"tiden over. Hadde klart meg fem uker uten partheei, men så fikk jeg en dråpe alkohol i meg og jeg ble hekta, again.
Samma det, i gååår så var jeg til Kristin med Christine,Elisabeth og Marina først. Det var utrolig gøy, fordi alle de er så herlige. Når vi skulle stikke til byen, fant jeg og Elisabeth ut at vi ikke ville ha på oss sko, gøøy. småstein og hull i strømpebuksa ? OHYES.
Senere dro jeg til en random remi fyr og der satt guttene mine, så kom Christine og de senere.
En ting er hvertfall sikkert, jeg digger deg, landre hjærte.






weird that I love you ?






Drikker du alkohol? Finner du på tull og fanterier når du er ut ?

2 kommentarer:

  1. hahaha måtte le "random remi" :D

    Drekka alkohol ja, men tull og fanteri, nei ka e det? (aaa)

    SvarSlett