torsdag 19. mars 2009

sol sol, kom igjen

Jaaa, assa..nå sitter jeg å ser på alle som gnir det inn at de har kjærest, min mening er at dere er drittfolk (surfjes). Egentlig så er jeg bare misunnelig for at folk kan si "jeg skal til kjæresten" ellernoo. Er sikkert noe med å ha den statusen, men jeg skal ikke klage. har det fanastisk med mi/min jeg åå, masse hjerterier og slikt.heehe ironii. Vil du bli kjæresten min ? Jeg lover at du skal få kos
men as always såå funderer jeg å på min fremtid og jeg har funnet ut av at jeg vil bliiii (trommevirveeel) en massør, hudpleieting + makeup artist og musiker. Nei, jeg vil heller ikke massere folk med uren hud og slikt på kroppen.
Grunnet til at jeg vil bli det er jo fordi jeg har interesse for det og jeg har faktisk noen uber gode tips til hud og velvære, wii. Musiker vil jeg bli pga at jeg har holdt på med det sia "når æ va ung". Mmmm

Happytimes har kommet til meg for tiden, pga været og syden. Det er så utrolig deilig å ha sol!
Dere så rett, jeg skal nemlig til syden med verdens søteste jeente(r) og gutteer. MAGALUF,HERE WE COME! For noen dager siden fikk jeg denne søte mailen av maria juul

"alo sweetie;¤ attee...vi er en gjeng, som tenkte oss til syden ( magaluf) i sommer, så lurte vi på om du kanskje ville joine?=D Jeg, leiv, rolf marius, robin, stian lystad og jasmin! ♥ blii meed! "





Har du funnet ut hva du vil bli ? Har duu en flørt/kjæreste? Eller skal du kanskje til syden ?

2 kommentarer:

  1. Jeg drar til Malta i sommer med to av de aller beste, i tre uker! Blir loooove

    SvarSlett