tirsdag 24. mars 2009

meninger

Åheej, mmm, tirsdags kvelden er det kun tven som gjelder. Her snakker vi frustrerte fruer, privat practice, C.S.I + paradise hotel mens det er reklame!
På privat practice i dag handlet det litt om abort, og jeg fikk meg ikke til å bli enig om jeg støtter det eller ikke. Det er jo sånn at hvis man blir voldtatt, eller er uforsiktig med sex så er det jo jævlig kjekt å bare ta abort, men igjen så skal det jo ikke være så enkelt heller, for mange tror jo at det bare er til å ta abort, pga at de ikke gidder å beskytte seg og sliktno, men det syns jeg faktisk ikke er rett! Det er faktisk et liv det er snakk om, man dreper det som skal bli et menneske. De fleste sier jo at det ikke lever og da betyr det ingenting, men HALLO!
Også må det jo være helt forferdelig å bestemme seg for å ta abort, man må jo leve med den tanken.
Skjønner dere at jeg ikke greier å bestemme meg ?



En ting til..Jeg har faktisk satt meg et mål for hvordan en gutt må være for å fange min interesse:
1. Han MÅ være høyere enn meg.
2. Han må ha et bra utseende, trenger ikke å være sånn rå bra, men det hadde jo vært ett pluss det å ? hiihiih.
3.Han må få meg til å smile, le og ha humorn med seg.
4.Tattoo er et GIGANTISK pluss.
5.Han må også ha fine tenner og bra ånde.
6.Han må være sjarmerende og søt.
7.Han må huske bursdan min(!!!!!)

Jaa, er ikke for mye å be om dette ?

Jentene har jeg ikke satt meg mål for, de er så gode alikaveel.


Hva syns du om abort, rett eller galt ? Hvordan liker du gutten/jenta di ?

3 kommentarer:

  1. Hvis jenter under 19 får barn, og ikke vet å ta vare på seg selv enda, synes jeg abort er en bra ting. Men ikke det å bruke abort istedet for prevensjon liksom ;p

    SvarSlett
  2. jeg er høyere enn deg
    husker bursdagen din
    tatoveringer kommer

    seb ; )

    SvarSlett
  3. Abort er vel en ting man ikke ser klart før man ender i en situasjon hvor man faktisk må ta stilling til det, og da gjelder det jo selvsagt å gjøre alt man kan for å ikke havne i den situasjonen in the first place.

    Ang gutter, I agree! ;)

    SvarSlett