lørdag 17. januar 2009

smoke,drink,dance and having fun

veeel, nå er det utroolig mange som blir 18, så da blir det egentlig partheey hver helg..iloveit

just as you know, såå har jeg bursdag 15.april ! ikke glem det
egentlig så er jeg utrolig lei av festing og alkohol i k-town. skjer aldri noe nytt. eneste som folk får med seg er hvem som kliner med hvem, hvem som er byens nye puledokke. spennende ? ja? nei? neivel
anyway, var til therese s i går og hadde det helt fantastisk ! og jeg og jasmin ruler faktisk i fifa, vi har bilder som bevis. men som jeg ikke vil at dere skal se.. for det er superhemmli. ilu jas
det som toppa hele kvelden var da therese ville at isak skulle skru opp lyden på musikken og hun sa som følger :" bare skru opp på det høyeste, det går helt bra det sjøøø"
jeg har aldri ledd så mye i hele mitt liv. hun er så søt

bare se :







åssåå er jeg flink til å blotte, men bilde er så søtt at dere må få se mine fine jenter ! hjærte :


jeg ble veldig knytta til jasmin btw, ilupilu

meen nå skal jeg til vildemi ( bliliee.blogspot.com ), så seeu my hearties


1 kommentar: