søndag 5. juli 2009

the kings

Ååj, nåå er jeg ferdig med campuus, elsker yoga og indre ro! Fant å ut at jeg ikke greide meg uten pc så lenge (emo much..?). Jeg har faktisk blitt ganske myk og har tenkt igjennom det meste jeg har gjort for å finne min indre ro, det er en laang vei og det er superslitsomt, men sikkert verd det om det gjør meg til en "ny" person.
Kjenner alt nå at jeg ikke gidder alt mulig. Drikker nesten ikke, shopper nesten ikke (SIIIICK), men så har jeg jo heller ikke jobb da..
Hele uka her nå så har det vært sykt bra vær, rå varmt og herlig! Så dagene mine har bestått av bading (hver dag) og soling, verste er at jeg har nesta ikke blitt brun i det heeeeeeeeeeeele tatt..
På fredag var det nattåpent så jeg dro jo selvfølgelig dit med verdens BESTE jente. Kjøpte meg ingenting, men måtte en del herlige folk <3
Må å få lov til å si at jeg har en i kikkerteen for tiden å, hiihiihi. Han er jo kjempe søt og ikke minst sjarmerende. "Når (.....) ser min fantastiske stil, blir vi kjærester uten tvil, ah ha".
JAJAJA, nå er det King Kong på tv, som jeg ser for første gang, men alle har alt røpet at apa dør,så da vil jeg egentlig ikke de den.

Min sommerferie har vært herlig så langt, hvordan har din vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar