tirsdag 14. juli 2009

always look on the bright side of life ?

WALLAA!
Nåå føler jeg at livet er på verdens ende egentlig, for jeg er fattig, har ikke kjøpt klær på EVIGHETEER :(((( og jeg får ikke til bilteorien, og håret mitt går i alle kanter og jeg er BLEIK. Jeg vil ha nye klær, nye fine klær, masse smykker og armbånd, ny sminke, nye øredobber, nye sko! Høres rimlig patetisk ut, men for dere som kjenner meg, så vet dere at dette er mitt liv..
MEEN selvfølgelig, så ser jeg positivt på livet mitt å akkurat nå fordi at CAMILLA HAR KOMMET HJEM FRA SYDEN, tralalala hjerte og Hanne har begynt på jobb igjen, som betyr mer søstertid og striping av hår!
Men så igjen, så regner det ut, og er dårlig vær..Det er ikke bra for meg, jeg får afro. Alt har jo en positiv side,så det som er bra med regn er jo at jeg får tid til å øve på teorii og danse i regnet i bare undertøy (hææppitimes).



I helga var jeg ut å hadde det rå kos, bortsett fra at jeg og Bredii krangla (hiihii, gøøy faktisk).
Hele kvelden skulle jeg og Hanne prøve å danse som de på Dirty Dancing filmen, og hvert hopp vi prøvde på så endte vi på gulvet! Herliig.


sej frå om dåkker har nonn dåwnsides med livet ! såå ska æ gi dåkker go'e rååd

xo xo

3 kommentarer:

  1. Har du farget håret ditt brunt ? ;o du kledde det iallfall! :D

    Esje så lett og alltid se på den lyse siden av livet, men vi får nå bare prøve ;p ordner seg nok alt skal du se ;DD

    B

    SvarSlett
  2. nååh, tusen takk! nææ, lenge siden deet ;o

    mmm, bare smile og tenk over alt sammen,såå order det seg som regel (a)

    SvarSlett
  3. ordne sæ allvei for fine snille jenter (L)

    SvarSlett