onsdag 24. juni 2009

it's all or nothing

Hææjsann! Evigheter siden jeg har skrevet sist, men who cares. MYE som har skjedd siden den gang, så jeg gidder ikke å si alt. Akkurat nå er jo livet mitt heerlig, jeg er solbrent (jeg kommer til å bli brun!), jeg skal finne min indre ro på yoga-camp, har fått kontakt med mange venner som jeg ikke har sett på lenge OG jeg skal leve i sølibat for to uker, vel på en måte. jeg skal jo forlate huset men jajaa, tenker på drikking,festing og ja såntno.
Jaa, dere så rett,YOGA-CAMP! Det kommer til å bli så herlig, første dagen er sånn lære greie, så skal man gjøre det meste på egen hånd. og det er her alkohol og sånn kommer inn i bildet. hvis jeg skal finne min indre ro, kan jeg ikke ha andre stoffer enn de stoffene jeg trenger.

Jeg vil også at dere skal vite det meste om meg, så here it goes:

- Jeg er 18 år
-Jeg elsker musikk av hele mitt hjerte (null kødd)
-Jeg kunne drept noen uten problem for samvittigheten
-Jeg dagdrømmer OFTE, så å si hele tiden
-Jeg har gått ned over 30 kilo
-Jeg har fregner
-Bruker nesten bare mascara og farger håret all the time
-Elsker å forandre på utseende
-Skal oppereres snart
-Mistet mange jeg elsker
-Jeg lyver
-Hvis jeg sier at jeg liker deg, så mener jeg det mest sannsynlig ikke (liker bare de som jeg har hadd fra ungdomsskolen)
-Er bifil, jaa, jeg har hadd jentekjæreste som heter Veronica (ei heelt super jente)
-Jeg blir så og si aldri forelska, syns mange er søte og sånt.
-Jeg liker virkelig ikke kjærlighet
-Jeg syns tynne,bleike gutter er snertnt
-Jeg syns å at solbrune gutter med krøller er sexi
-Jeg liker JENTER, ikke jenter som ser ut som gutter
-Har verdens beste familie
-Uten Hanne og Therese hadde jeg kommet til å klart meg
-Har helt syk humor (er ikke helt go i huee)
-Skal leve livet som jeg vil leve det og ingen andre


Take me as I am or not at all, I ain't never gonna change myself for no one

Skriv noe om deg selv ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar