tirsdag 28. juli 2009

it's alright, it's ok

Heejsann! ææh, av og til skjønner jeg ikke hvorfor jeg har en blogg, har da ikke bruk for den, tenker jo ut så mange viktige temaer jeg kan egentllig skrive om som "de skeive's rettigheter, abort, hår&sminke, klær, forskjellsbehandling. Jaa, alt mulig.. men NEIDA, hva skriver jeg om? meg selv og mine "problemer".
Fant ut at det hjelper for meg å syte ut på bloggen om hva som skjer med meg og slikt, holder det på en måte inn, men slipper det ut også. Men det er jo min blogg, så det ekkeno dere kan gjøre med.
ANYWAY, så har jeg faktisk lyst å gjøre noe annet med bloggen, ikke skrive bare om meg, men om det jeg nevnte ovenfor i tillegg. Så sånn skal jeg faktisk begynne å skrive framover :

Om meg : Jeg har hadd det litt sånn rart i det siste pga flytting å sånt. Har bodd i mitt hus i 18år nå (altså hele livet mitt). Har de fleste minnene mine derifra, så har ikke så veldig lyst å gi det til noen andre. Tanken på at de skal sove på rommene våre, eller kanskje de river alt vi har gjort med huset å sånn nå. HATER den tanken. Krysset fingrene for at vi ikke skulle få solgt huset, men det ble solgt ganske fort. Vi må være ut av huset til den 1.september.. men vi flytter allerede neste uke..Til Nordlandet av alle plasser i Kristiansund. Ikke bare er det milevis unna bestevenninna mi, men også dårlig miljø for pusikatta mi! Tenk på hvis den blir påkjørt eller går seg vekk. Den er jo vant til å ha masse skog og være sikkerlig fri, men nå må den være innepus lenge. Men ja, bestevenninna mi er jeg ganske så avhengi av, trenger min daglige dose av hun, og når vi tenker over det så blir alt så vanskelig, for deg går ikke busser fra Frei til Nordlandet og ingen har lappen ennå. Har vært sammens med hun mye det siste og det har jeg trengt. Har ikke hadd mine daglige doser av hun på en stund, så alt gikk i surr for meg. Slenger med ett par bilder lenger ned.
Bortsett fra det så har jeg det egentlig helt ok, alt går som det skal og har begynt å tjene penger igjen, whoppiii! Det betyr SHOPPING, og nye klær. Men jeg skal lære meg å begrense pengebruken, det er jeg ikke flink til, men what the hell, kan jo prøve.


Om hår : For å si det sånn så har jeg hadd de fleste frisyrer, og de fleste farger i håret. Nyig så hadde jeg hvitt hår, så tok jeg noen striper og ble superfornøyd, så ble det brunt, så blond igjen. Fant ut at jeg mistet MYE av sjarmen når jeg ble brunette, men ble veldig fornøyd med brunt å, men passer ikke til min øyenfarge, har to forskjellige øyenfarger kinda, men mest blå. Misliker brunt hår og blåe øyner. På gutter er det alright. I det siste har jeg hadd en ting for krøller og rett hår så sånn har jeg gått :






Om sminke/hud : Jeg bruker egentlig ikke så mye sminke, det spørs egentlig på om jeg er litt brun eller ikke. Akkurat nå er jeg sånn passe brun,så jeg bruker ikke noe annet enn maskara og lipgloss. Til huden vil jeg annbefale Garnie Protection, den funker utrolig bra på meg. Har som regel ikke uren hud. Den bruker jeg daglig. Husk at før du legger deg, vær sikker på at du har vasket huden din nøye, og tatt av all sminken. Mye friskere hud.

Det skal å komme "outfit'n for dagen" men akkurat nå så har jeg ikke det, men hadde hvertfall en grå volcomskjorte,hvit topp og hullete dongritights, svarte flipflaps og svart skinnjakke.



Hva syns du om forandringen i bloggen ? Fortsette som jeg gjør, eller den nye ?
Har dere lyst at jeg skal legge ut videoer av sangene mine ?

4 kommentarer:

  1. Hvor på Nordlandet skal du flytte? Hvis du ikke bor langt nedi vikan, så kan d jo gå på timekspsessen til Frei..

    Forandringen i bloggen var fin, men du må blogge oftere! Og ja, vil ha video!!

    Hilsen fast leser.

    SvarSlett
  2. Jeg liker bloggen din jeg ;)
    Men er alltid morsomt med outfit bilder og sånn og! ;*

    <3
    Beret

    SvarSlett
  3. Nordlandet ? : ((
    Jeeg liker bloggen din ! og videoer hadde vært phun ;-))

    SvarSlett
  4. sv: Taakk !:) Har alltid misunnt hennes utseende, så jeg ble dritglad av å høre det!

    SvarSlett