søndag 2. august 2009

we don't drink, darlin'

Veel, fant ut at jeg ikke gidda å gjøre det nye innlegge sånn som jeg gjorde sist, kanskje en gang i ny og ne, men ikke nå !
Bare sånn at dere vet det så har det vært en helt suveren helg. Fredag starta vel med aaat jeg dro til Camilla og var på vors der(rå koslig), så dro vi til byen, og møtte mange herlige personer.
Så ble det lørdag og jeg var litt grinete over at jeg måtte stå opp så tidlig på jobb, men det som skjedde på fredagen gjorde sånn at jeg neste hoppet ut av sengen og danset på vei ned trappene.
Dro på arbeid og smila rævva av meg å lo og hadde det gøy. Så dro jeg på vinkveld til Therese, og møtte jentene. Vi drakk jo og det ble jo MYE jenteprat og etter en stund så sang vi singstar. (tror jeg dropper musikk karrieren folkens...) Deretter byen på meg, var jo crowded over alt! Så begynte jeg og Brede å krangle med ei veldig hissig kraftig(tjukk) dame/jente som var så ivrig på mat at hun svettet..Det var ekkelt, men var ikke derfor vi krangla..Hun snek i køen som vi hadde stått drit lenge i. Så klaga hun over at noen andre snek, så gidda ikke jeg å høre på syte og maset hennes, så vi satt henne på plass for å si det sånn. Såå kjørte Stian meg hjem og jeg sov godt i senga mii!
I daaag kom mamma å vekte meg tiidlig for å høre om jeg ville være med på båttur. Selvfølgelig ville jeg det. Det var pappa, mamma, Hilde, Hanne,Tony og Roy som ble med. Vi bada og kosa oss mye! MEN jeg ble bitt av to sånne klegger, tre mygg og kutta meg under foten. Auuja!

Kjøpte meg forresten en beige cardigan, blå kåpegenser og en hvit skjorte som er veldig søt. Har ikke hadd så veldig mye penger i det siste, så har vært dårlig med innkjøp på tinger og alle klærne mine har blitt pakket ned, så ble ikke bilde. Det blir etterhvert da!
Dessverre har jeg visa og mastercard, så har bestilt meg en del klær på nettet... meste klærne ble kjøpt på nelly.com og topshop.com

Har fått helt dilla på stilen til Lauren Conrad i The hills !! Skulle gidd dere et bilde nå, men det funker ikke, så jajaa.
Hvordan har deres helg vært ? Noen spesielle sider dere handler fra ?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar