torsdag 1. januar 2009

- 09

Godt nyttår søtiser !
Heehe, var jo helt herlig å komme til et nytt år. men anyway, fyfan det var egentlig lite liv i går. greit nok at det var mange som var ut,men var ingen sånn fester, bare vors.
koslig å hilse på alle da og få mange nusser og klemmer osv.

Heh, jeg har åå laga meg nyttårsforsett ,som er følgende :

-trene mer
-spise sunnere
-jobbe mye mer
-sette pengene jeg tjener inne på en konto
-ikke bruke mer enn hvertfall 2000 i måneden ( djeeez, help me )
-sette pusen min på slankekur
-prøve å spille og synge foran folk

har hvertfall noen utfordringer noa.

begynnelsen på 09 var herlig ! våkna opp i armene på verdens beste,var ikke dårlig i det hele tatt(jævlig rart) og bare kosa meg. me like



Hvordan hadde du det på nyttårsaften ? Har du nyttårsforsett ?

2 kommentarer:

  1. jeg hadde det helt ok på nyttårsaften. småkjedelig, med tanke på at jeg bare var hjemme med kjærestn. koslig lell tho !
    nyttårsforsettene mine så du vel på bloggen, ihi

    SvarSlett
  2. Hih lykke til med nyttårsforsettene dine pews <3

    SvarSlett